Віддалена підтримка - це найбільш оперативний та сучасний спосіб вирішення Ваших завдань для ефективної автоматизації обліку на підприємстві.

Для забезпечення швидкого вирішення питань, які можуть виникати у наших клієнтів, без втрати якості надання послуг, ми активно практикуємо послугу «Віддаленої підтримки та супроводу клієнтів».

Основна відмінність даного виду послуг від виїзного обслуговування – це економія часу та витрат на дорогу спеціаліста до Вас. За допомогою мережі Інтернет та телефонії наші спеціалісти можуть виконувати ті самі роботи, начебто вони знаходяться безпосередньо біля Вас.

Переваги віддаленої підтримки:

● Отримання консультацій на реальних даних;

● Не потрібно виділяти для спеціаліста робоче місце;

● Якість обслуговування не залежить від територіальної віддаленості;

● Економія часу та коштів на обслуговування;

● Гарантія безпеки (дані безпосередньо не передаються через Інтернет);

● Можливість вирішення проблеми в будь-який час для клієнтів.

Для реалізації віддаленого супроводу, як правило, потрібен тільки доступ до мережі Інтернет. Підключення до Вашого комп'ютера відбувається тільки після Вашого погодження та може бути припинено в будь-який час з Вашої ініциативи.

Якщо Вам потрібно навчити співробітників роботі з системою, то Ви можете сміливо звертатись до нас. Доступні індивідуальні та групові (корпоративні) заняття.